Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 10:01 - Градски транспорт София - пътят към фалита
Автор: baimomchil Категория: Регионални   
Прочетен: 3568 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какво ми се случи днес. Обикновенно отивам пеша или с кола на работа, днес поради това, че нещо ми се видя жега, реших да хвана автобус.

Отивам на спирката. Будкатаза вестници от където мога да си купя билетче е затворена. Пресекох булеварда за да ида да си купя билетче от павилиончето от отсрещната спирка. Билети нямаше. Били свършили. Хубаво, нали и в автобуса продават.

Качвам се, подавам на шофьора 2 лв и му казвам:

- Може ли едно билетче?

Той отговори:

- Не може, само срещу точни пари.

Казах си хубаво, като не ми искате парите, аз да не съм будала да ви ги давам. После се сетих за недоволството преди време за шофьорите, за стачките, за искането за повече пари. Ами сори ама при поредното такова искане в бъдеще, аз няма да съм на тяхна страна. Не може клиента ти да ти плаща за услугата която му предлагаш, а ти да не му искаш парите, щото трябвало да приготви точни пари. Е няма как да стане.

Аз не мога сутринта да обиколя половината град за да си намеря билетче, или пък да отида до някоя банка да обменя пари. Просто няма как да стане.

Определено системата им куца жестоко и затова не са виновни многото гратисчии, както се опитват да го втълпят. Самите мозъци от градски транспорт, нямат ясна и добра визия как да си събират парите и не само това, напротив създават пречки това да стане.

Съвсем логично е такава компания да тъне в мизерия и да няма пари за заплати.



Тагове:   транспорт,


Гласувай:
8



1. djud - и не само точни пари,
16.06.2010 11:05
ами ако им беше дал стотинки - по 5 и по 10 - също не ги искат, и те гледат така, като че ли си най-големия престъпник на света ! Направо да потънеш в земята от срам, как така нямаш точно 1 лв / ЦЯЛ / на разположение. Ами - да си мизерстват. Аз например не бях съгласна, когато им увеличиха заплатата на 800лв, а на учителите е 400-500лв. Но кой ли ме пита ! На който реве - му дават да яде ! Който си трае - да се спасява както може ! За съжаление - явно такава е политиката !
цитирай
2. cchery - Добре де, кажи ми сега
16.06.2010 11:56
как можеш да отидеш на спирка на градски транспорти и да нямаш билетче?!? Ти къде живееш? Те тези билетчета още от люлката ни ги раздават и всеки е длъжен да си ги има, не да разчиташ на разни там будки за билетчета :))))). Ама и ти значи като децата - безполезен.... :)))))))

Ей, много идиоти са се навъдили, ей!!!! И се увеличават......

цитирай
3. анонимен - Потърпевша
16.06.2010 12:19
Привет Момчиле,
това с липсата на билетче щеше да ти се види никакъв проблем на фона на бездушните погледи на "проверяващите редовността на пътниците" и грамофонната плоча, която въртят "А като нямаш билетче, защо си се качил в превозното средство?!?". Там нещата са фундаментално сбъркани, прав си. Ток минава по мене само като се сетя за тия нещастни хора, които системата е направила "контрольори".
Елица
виж моя сблъсък с тях: http://money.ibox.bg/news/id_1379097531
ХА!!!! Цикълът се затвори, току що видях, че в коментара отдолу съм цитирала твой пост. Няма случайни неща
цитирай
4. baimomchil - Знам за твоят случай
16.06.2010 12:55
Просто преди време бях в командировка до Transport of London, лондонският градски транспорт. Мислех да го пиша това в блога ама ми се стори безмислено.

Тва е все едно да сравняваш Марек Дупница с Барселона. И двата са футболни отбори ама дотам ...
цитирай
5. djud - един отговор Радио Ереван :))))
19.06.2010 10:18
Попитали Радио Ереван : - Вярно ли е,че градският транспорт в София вече е безплатен ?
- Все още не - има няколко твърдоглавци, които упорито продължават да си дупчат билетчета !

Ето, разбра ли сега защо не са ти дали билет ?????!!!!! :))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baimomchil
Категория: Спорт
Прочетен: 2030165
Постинги: 118
Коментари: 1231
Гласове: 870
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930