Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2009 16:07 - до КАТ София и назад - част 2
Автор: baimomchil Категория: Регионални   
Прочетен: 2425 Коментари: 4 Гласове:
3



Част 1:

http://baimomchil.blog.bg/regionalni/2009/09/28/do-kat-sofiia-i-nazad-chast-1.405638


Продължение:

ден втори (31 дена по -късно):
Поради лични ангажименти (няма къде да оставя детето), отивам на обяд. Около 12 часа. Нареждам се на до болка познатото гише "връчване на готови СУМПС". Обяснявам защо съдбата ме е наказала днес да идвам до КАТ и питам дошъл ли ми е охлюва с митичното досие. Лелката чука нещо на компа (брех можело значи да се ползват компютри) и казва да. Подскачам до небето, но бързо ме сваля доволна на земята:

- Декларация, снимка и медицинско, но елате друг ден, защото за днес свършиха номерата.

12 часа в средата на работният ден и няма номерца?!?! Е поне престоят ми при уродите беше кратък...

ден трети(седмица по -късно):
Този път съм на линия в 8.30. Вече знам какво да правя така че не се спирам на гише "връчване на готови СУМПС". Направо отивам и си тегля заветното номерче. Номер 123. Хубав номер. Поглеждам на електронното табло. В момента обслужват номер 23. Блях само  още има няма 99 номера и съм аз. Започвам да чакам. И чакам. И чакам.

Забелязвам тревожно, че номерата не вървят много бързо. Работят 3 гишета и всяко от тях обслужва клиент за около 5 минути. Не си правя труда да смятам кога ще имам шанса да ми дойде реда.

Пооглеждам се. Едни хорица от съюза на българските автомобилисти раздават визитки. Казват ако имате акт елате при нас ще го оспорим!?!? Незаконни били. Мисля си доброто и злото винаги вървят ръка за ръка. Малко странно ама...

Излизам отвън. Една типична софийска лелка, от тия скочубрите, дето вечно са недоволни, но за сметка на това имат замочувствие минимум 3 пъти по-високо  от това на английската кралица, стой и спори нещо с един от служителите на КАТ. Аз нали съм си сеирджия, а и както е видно, друго по-интересно занимание си нямам за момента се заслушвам в спора.

Лелката се чувства прецакана от нещо, но ченгето я укорява в момент на самозащита, защо си била взела 10 номерца. Спорят за глупости някакви. Лелката не пада по гръб, нормално за тоя тип лелки, те разбират от всичко и са наясно с всичко,  докато чувам от Чингиза:

- Ама нашата система е много добра!

В този момент всичките ми симпатии минаха на страната на лелката. Системата им била много добра?!?! Явно въвеждането на някакви номерца считат за голям успех, решаващ всичките им проблеми с чакащи граждани и "любезни служителки". На кой му пука всъщност за чакащите граждани?

- Може да следите номерцата в интернет. Елате да ви покажа.

Продължава гордият служител на КАТ. О да, как не се сетих по-рано. Отивам аз да речем от Хаджи Димиър. Пътувам 1 час в трафика. Взимам си номерче. Пътувам още един час в трафика. Влизам в нета, чакам номерчето ми да наближи. Тръгвам обратно още 1 час в трафика и изъднъж номерчето ми минало и айде пак отначало. Направо гениално тва с ноемрцата в нета.

Приходи ми се до тоалетна. Естественно в сградата няма. Що ;и да има като висиш само по-половин ден там. Ся за половин ден няма да ти се приходи до тоалетна. Все пак в отсрещната сграда имаше една мизерия, за която ми взеха 50 стотинки.

Върнах се обратно. "Елате да ви покажа", изведнъж изплува в паметта ми, репликата на чингиза. Тоя къде точно ще и покаже. Забелязвам едно подобие на информационно табло, което, всъщност се оказва компютър с фрии интернет. Брех нещо полезно и в КАТ да имало. Побраузих си малко, въпреки че беше доста лимитиран, но попрочетох малко новини и спорт.

И пак чаках и чаках и чаках и отидох до близкото ОМВ да похапна и пак чаках и чаках и чаках .... и чаках и чаках и към 12:20 редът ми дойде. След 4 часови мъки подадох документи за нова книжка. Невероятно!








Тагове:   назад,   КАТ,


Гласувай:
3



1. elensia - :) Честито!
12.10.2009 15:16
Жалко, че не са измислили интернет тоалетна :)
цитирай
2. анонимен - адреса на КАТилите
09.11.2009 10:13
какъв беше адреса за проверка на билет за ред от КАТ
намерих един малоумен сайт с много бла-бла и нищо полезно
http://www.i-kat.org/
цитирай
3. анонимен - за 2 години и няколко фирми само това ...
09.11.2009 10:20
за 2 години и няколко фирми само това ли усляха да измислят.... камера да снима номерата и кибичиш да гледаш.... пак е нещо...
http://www.i-kat.org/index.php?action=cameras
цитирай
4. анонимен - :)
17.05.2010 17:13
хаха отчайващо е положението, много ме разсмя с двете си излияния относно КАТ, понеже и на мен ми предстои това и търсих инфо в интернет да видя за какво иде рече. Интересно е написано!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baimomchil
Категория: Спорт
Прочетен: 2031176
Постинги: 118
Коментари: 1231
Гласове: 870
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930