Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2009 11:35 - до КАТ София и назад - част 1
Автор: baimomchil Категория: Регионални   
Прочетен: 3999 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 28.09.2009 11:42


ден първи:
Книжката ми изтече. Нормално. И с това се свършват нормалните неща.
Отивам аз до КАТ в първи опит да си извадя нова книжка. Предварително съм проучил кво ми трябва - медицинско, снимка + документа който съм си взел от кметството и предварително съм го попълнил. Отивам аз до КАТ, влизам и шок! Нa пода има някаква маркировка - 3 стрелки, ляво, дясно и напред. Добре че няма наобратно, казвам си аз и влизам. Вътре е лек хаос. Забелязвам че доста хора се оглеждат умно, като мен. Aз обаче съм хитряга взимам си номерче(тва тука е много важно пособие, установявам по-късно) и забелязвам много гишета.

За всяко от гишетата си пише за кво е. Например връчване на готови СУМПС. Тва чудо после го разгадах - Свидетелство за Управление на Моторно Превозно Средство. Голяма работа са тия от КАТ. Правя една почетна обиколка да намеря гише информация да попитам каква е процедурата или да намеря някакво упътване на хартиен носител залепен някъде на информационно табло. Нъцки. Няма такова животно. Само маркировките с трите стрелки и някоя друга стоп линия пред гишетата.

Ми сега??? Пооглеждам гишетата и установявам, че при някой от тях се ходи като ти светне номерчето на таблото, което си взел по рано от машинката. Обаче това гише за взимане на готови СУМПС изглежда надеждно. Опашката минава бързо, а и хората от там излизат с декларацията, която се попълва за смяна на документа. Нареждам се,изчаквам си чинно реда, питам кво трябва да правя и понеже книжката ми е издавана във Филибето, трябвало да си пусна молба досието ми да дойде от Филибето до София при което ми дадоха една молба, която трябваше да попълня и да ида до гише 16.

Отивам до гише 16. Там една много "мила и любезна" женичка, приличаща на оная контролата във филма "Да обичаш на инат", съшо толкова грозна и отвратителна, пушейки цигара ме поглежда пренебрежително през гишето. Подавам и молбата и обяснявам защо съдбата ме е наказала днес със срещата по-между ни. Като отговор получавам - Платете си таксата. Логично вадя пари и казвам колко. Смръзяващ поглед. На касата. Аха ура следващите 5 минути няма да ти гледам грозната мазна физиономия.

Отивам на касата. Плащам 2.60 от тях 60 стотинки комисионна на банката. Ухааа тва е около 25%. Добра комисионна.

Дотук добре. Предстои ми нова среща с Годзила от гише 16. Отивам подавам квинтацията, че съм платил таксата. Дори не я удостоява с погледа си. Приема ми молбата и казва. След 1 месец на гише 16. Кво??? казвам аз. Никакво внимание от "добрата женичка".

Замислям се. Явно във века на информационните технологии на КАТ им трябва 1 месец за да вземат някакво досие от Пловдив (147.58 км според бгмапс ). Тия явно не ползват интернет и правилно не е секюър. Явно не ползват и автомобили, куриери и други подобни услуги. Ама и пощенски гълъби не ползват щото и те ще ги минат за няколко часа тия километри. Трябва да са измислили нова услуга - пощенски охлюви. Похвално. Отново иновации в кат - пощенски охлюви за СУМПС.

Тръгвам си. Радостен съм, че се махам от Годзила и целият този абсурд. Лошата новина е че след 1 месец пак съм там... :(

(следва продължение)


Тагове:   назад,   КАТ,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cchery - Светът се променя, КАТ - не
28.09.2009 12:06
Спокич. Всите "софиянци" сме я преживяли тази случка в кат. Хубавата новина е, че аз вече не помня физиономията на лелинка от гише 16 :)). И гледай пощенските охлюви да не ти минат път :)), че ще чакаш пощенски плужеци да ти донесат по служебен :((((( път досиета. Да ги .......... тъпата система.
цитирай
2. elensia - Хаха!
28.09.2009 15:13
http://elensia.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/09/28/kat-i-ohliuvite.405735
цитирай
3. djud - Браво на КАТ !!!
29.09.2009 11:47
Браво на КАТ !!!! Страшно много ме развесели с тази история ! :))))))))) Eто - на това се казва "обслужване на едно гише". Бързо и безпроблемно. Иначе - алтернативата ти беше - идване до Пловдив - 2 часа. + подаване на документи в Кат - около 1ч и 30мин./ако не улучиш някоя почивка/ + обратно до София-2 часа. След 1 месец - пак същото да си получиш книжката, като през това време можеш да караш с бележката дето ще ти я дадат. Общо - щеше да си загубиш 2/два/ дена. Но пък сега нали ще можеш да следиш по интернет кога ще дойде реда на твойто номерче в КАТ. Работиш си и си гледаш,гледаш............ и като наближи - хоп, отскачаш до там и готово ! Какво ли не правят хората, само и само на гражданите да им е удобно, а те - ей на, пак недоволни !!!!
цитирай
4. cchery - Браво на КАТ !!!! Страшно много ме ...
30.09.2009 11:50
djud написа:
Браво на КАТ !!!! Страшно много ме развесели с тази история ! :))))))))) Eто - на това се казва "обслужване на едно гише". Бързо и безпроблемно. Иначе - алтернативата ти беше - идване до Пловдив - 2 часа. + подаване на документи в Кат - около 1ч и 30мин./ако не улучиш някоя почивка/ + обратно до София-2 часа. След 1 месец - пак същото да си получиш книжката, като през това време можеш да караш с бележката дето ще ти я дадат. Общо - щеше да си загубиш 2/два/ дена. Но пък сега нали ще можеш да следиш по интернет кога ще дойде реда на твойто номерче в КАТ. Работиш си и си гледаш,гледаш............ и като наближи - хоп, отскачаш до там и готово ! Какво ли не правят хората, само и само на гражданите да им е удобно, а те - ей на, пак недоволни !!!!

E как няма да е удобно - работиш си метеоролог на Черни връх, следиш си по нетчето номерчето и си отскачаш ей така лекинко с лифтчето на гишенцето на КАТ-чето.... дет се вика на 1 пряка ти е бе, макар и през 9 баира в десети :(((( Ама верно какво ли не правят за нас общини, правителства и депутати..... я как сме цъфнали, вързали и ни е екстра.
цитирай
5. анонимен - Ами педераси и дебели трътли ...
06.10.2009 23:15
Така мили дани и господа(леле как официално започнах) ще ме извините за грубия език ... ама бат Момчо го познавам отдавна и явно е решил да го спести ... но аз много набрах напоследък та немога ... е туй си е то ... не мога ... от годините ще да е. Ами нашите АХМАЦИ са решили не да оправят простоти ... а да създават допълнителни... защото България е майка на БЮРОКРАЦИЯТА и не БАТ БОЙКО ами БАТ К*РА МИ ЯНКО да дойде пак ще си е същото. Нежеланието у посерковците отгоре няма с какво да се тушира. Ами това е. Вие го гледате този филм също като мен всеки ден! Така, че приятно гледане!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baimomchil
Категория: Спорт
Прочетен: 2024998
Постинги: 118
Коментари: 1231
Гласове: 870
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031