Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2009 11:45 - Типове избиратели
Автор: baimomchil Категория: Политика   
Прочетен: 2080 Коментари: 4 Гласове:
0




Помните ли "Мъпет Шоу"? Незнам за вас ама на мен любимите ми герои от това шоу са двамата дядковци - критици (съжелявам за феновете на Левски ама не е Гонзо). Вчера мернах една яка карикатура. Ето я и нея:

image

Замислих се какви са типовете избиратели. Изброих няколко, може и да съм пропуснал някоя група така че оставям поста отворен за допълване:

1. Твърд електорат - гърми, трещи, лидера на партията може да иде при него да накълца комшията на парчета да го опече и изяде, той пак ще си гласува за партията. Приличат малко на религиозните фанатици. Основно са подръжници на БСП , ДПС и донякъде СДС (един от многото).

2. Далавераджии - така и така има избори, да се намаже нещо от тях. 20-30 до 50 кинта, малко кебапчета и провизии. Основно от малцинствените групи. Към тях се причесляват и туристите.

3. Чиновници - честно казано тия се чудих дали да ги сложа в отделна група или да ги обединя с втората, ама реших че все пак са отделна група, щото при тях келепира е всеки месец. Поличили са топло местенце на което си клатят краката и капе всеки месец по нещо и си гласуват за партията майка с цел идилията да продължи по-дълго.

4. Роби - бачкат в някоя от фирмите, а собственика е част от политическа партия. Принуждаване с риск да си загубят работата да гласуват за въпросната партия. Много тъжна група.

5. Електорат анти - тия основно са основно опоненти на категория 1. Основно са анти БСП/ДПС.

6. Промити ТВ мозъци - оказа се че имало и такива. Гледали че във ВИП брадър имало някакъв политик и го подкрепят.

7. Блуждаещи електрони - стоят гледат и се чудят за кой да гласуват и който и да изберат все се чувстват прецакани.

8. Най-малкото зло - на принципа всички са маскари, търсят най-малката маскара.

9. Аполитизирани трухчовци - бе мани кво ме интересуват изборите и кой ще ме управлява и отиват на концерт на Trilok Gurtu Band ;)

10. Четяши програмта на партиите и избиращи най-добрата - има ли такива :)




Гласувай:
1



1. elensia - Аз, Аз
17.06.2009 11:48
съм от номер 10 :) Доста се озорих ...
цитирай
2. truhi - И ти си прав, ама и така не е :)
17.06.2009 12:32
9 напоследък сме мнозинство - около 60% от населението. Странно защо ли :-)
Требеше най-отгоре да ни сложиш.
цитирай
3. baimomchil - Ели, коя според теб е най-кадърната ...
17.06.2009 12:44
Ели, коя според теб е най-кадърната програма.

Трух, незнаех че Трилок Гурту имали толкова почитатели ;)
цитирай
4. elensia - ЕЕЕ сега
17.06.2009 13:13
не знам, защото не съм капацитет по въпроса, но знам коя на мен ми харесва и съм гласувала за нея :)
По въпроса може да си говорим офлайн :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baimomchil
Категория: Спорт
Прочетен: 2025048
Постинги: 118
Коментари: 1231
Гласове: 870
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031