Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 15:32 - 2039 година
Автор: baimomchil Категория: Други   
Прочетен: 4115 Коментари: 5 Гласове:
3



След 35 години прекарани в Компанията, реших да се оттегля. Стреса вече ми идваше в повече, ученето на нови технологии също, а и младите напираха с нови идеи, амбицирани да се докажат. Мислех да ида на село , спокойствие, чист въздух, лозички и да си правя вино, а в същото време в близкият град, търсеха учители по информационни технологии - бих бил полезен пък и щях да се занимавам с нещо поне в следващите 3 години до пенсия.

Пуснах си едно CV до Директора на училището и той ми се обади да си уговорим дата за интервю. Интервюто мина приятно. Определено отговарях на критериите до момента в който получих въпроса:
- Не можах да ви намеря регистрацията във Фейсбук, да имате идея как да го направя?
- Аз не ползвам Фейсбук - отговорих кратко.

Погледа му се смръзна. Мнението му за мене се завъртя на 180 градуса. Имах чувство, че ме подозира в петорно убийство извършено по най садо-мазо начин. Вече изглеждах като изрод в неговите очи.

Както и да, реших да се отдам на къщата и на лозето, имаше доста неща за оправяне, но преди това мислех да направя едно мухабетче с приятели с които отдавна не се бяхме чували (покрай тази работа не ми оставаше много време) ей така да полеем пенсионирането ми. Обадих се на Грашмульо и той с изненада ми каза:

- Жив ли си бе, батка? Аз преди време се сетих за тебе, да се видим, търсих те във Фейса ама нищо не намерих и си викам, кой знае какво ти се е случило!

Пиндишпана пък ми отговори:

- Сори, няма да мога, бай Момчиле, че ще ходя до Испания. От 2 седмица съм го писал във Фейса, ама ти верно си чешит и не го ползваш. Вземи се регни най-накрая, де!

Е няма да се регна! Отидох си на село. Работа имаше бол. Обаче пък винцето стана елексир. Сипах си малко и реших да се разходя малко из планината наоколо. От един хълм имаше чудесна гледка към долината. Докато си пийвах видях бай Йоцо, местният козар. Пасеше козичките и той ме видя, а аз го извиках.

- бай Йоцо, ела да ми опиташ винцето.

Не изчака втора покана. Седна до мен и се заговорихме. По-едно време той ме пита:

- Абре Градски (така ми викаха щото нали идвам от града), ти нали си учян, бря? Разбираш от кампютри?

- Разбирам малко, думай. - му отговорих аз.

- Абре на тфа, Фацебоокето, как да напраа тъй, че ония тимирутин Гочо, да не мой да ми пиши у дувара?

.......

Поздрав за всички неползватели на глупостта на 21 век - Фейсбук






Гласувай:
3



1. cchery - хахахах
27.11.2009 15:45
Това си е като модел на социалното общуване след 20 години. Да не дава оня дето е на високо да се случва.
цитирай
2. baimomchil - Да 30 години в бъдещето ;)
27.11.2009 15:47
Да 30 години в бъдещето ;)
цитирай
3. анонимен - vihrogonche
27.11.2009 17:12
Много яко, Бай Момчиле! Мерси за споделения линк, Черита!
цитирай
4. анонимен - от кака ти
30.11.2009 16:52
Какво пък ти пречи фейсбук? Внимавай,кака,не се ли убеди,че генетично заложената ни мания да се правим на интересни ,не води до нищо добро!
А и 21 век тепърва започва,но съм сигурна ,че най-голямата му глупост ще я сътвори някой,който не може да бъде толерантен към различните интереси на другите. Целувки на всички!
цитирай
5. анонимен - facebook - the greatest fear of bai momchil
01.12.2009 15:41
гледай сега колко пропуснати ползи от страх да не се регнеш във Фейса :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baimomchil
Категория: Спорт
Прочетен: 2031595
Постинги: 118
Коментари: 1231
Гласове: 870
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930