Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2009 11:12 - Кухи потребители или stupid users
Автор: baimomchil Категория: Други   
Прочетен: 3679 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 03.11.2009 23:13


Тъпо нещо са софтуерните потребители. Пуснат им мухата и захапят въдичката. Допреди няколко години, народа масово използваше ICQ. Признавам че самият ICQ клиент се изроди, натъпкаха го с флаш реклами, но пък има КИП има и Миранда.

Само че не, излезна мухата скайп разговори и кухият потребител налапа кукичката. Вярно е разговорите им са върха, но колко често ги ползвате? Процентно съм убеден, че скайп се ползва 90% за чат и 10% за разговори. Поне в България.

Нищо лошо до тук, но скайп като чат клиент е абсолютно лайно. Скайп има следните проблеми:

1. Един супер неприятен бъг да не може да ти достави съобщенията отвреме на време. Отсрещната страна е онлайн, но горе виждаш гадният надпис, че съобщението ти не е получено.

2. Не можеш да оставиш оффлайн съобщение, така че потребителя като се логне да го види. Той го получава, когато и двамата сте онлайн, а това може да стане и след седмица или месец.

3. Ако отворите Task Managera на Windows, ще видите, че скайп процеса ви заема около 40МБ. В същото време Мирандата на която съм закачил ICQ i Yahoo заема 6 МБ оперативна памет.

4. Групиране на потребителите от контакт листата - тотално зле, всички ти стоят в един огромен лист. Има някакъв жалък опит за групиране ама е толкова зле и не въряи никаква работа.

Е при всичко това как така Скайп стана най-популярният чат клиент в България, само защото е най-добър в интернет разговорите? По същата логика селскотопанските фермери биха ползвали трактора за превозно средство на магистралата например, само защото отвреме навреме оре нивата с него, тъй като трактора е най-добър в орането.

О неразумний кух потребителю, поради що ползваш скайп? 


Тагове:   stupid,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Skype
27.10.2009 11:27
Момчиле, Не съм много съгласен с теб. За мен тези недостатъци не представляват проблем - да речем ако искаш да оставиш съобщение на някой който е офлайн ами прати му го по мейл-а. Чат програмите са за размяна на съобщения между онлайн потребители - онлайн - самия чат означава разговор - а какъв ще е този разговор м/у онлайн и офлайн потребител? Това не е недостатък според мен. 1. се случва много много рядко - поне на мен ако се случи на 3-4 мес 1 път пак е много. Оперативната памет - при положение че вече да имаш комп с 2 ГБ оперативна оперативна памет е нещо обикновенно не мисля че това е кой знае какъв проблем. Групиране - ами аз лично пред абонатите който са ми колеги от работата слагам името на фирмата ни и после името на човека ( тук трябва да кажа че аз преименувам всеки един абонат - никога не оставям дефолт-ния му ник или име ) пример: ако фирмата ми е ХХХ и имам 3 колеги то техните имена в скайп листата ми изглеждат така:
ХХХ - Жоро
ХХХ - Пешо
ХХХ - Иван

и хоп - проблема с групирането отпада някак си.

Съжалявам че мнението ми не съвпада с твоето но просто аз гледам предимствата много повече пред недостатъците - не само на скайп а на каквато и да била програма :-)
цитирай
2. baimomchil - Отговор
27.10.2009 11:39
бъга се появява всеки ден при мен, а за останалото - намерил си workaround-и - значи проблемите ги има :)
цитирай
3. djud - Skype
27.10.2009 13:52
Абсолютно вярно е това с бъга. Днес напр. в 9,20ч. получих съобщение от теб, което ми беше писал на 23 октомври 17,30ч. И то при положение,че и преди това сме се засичали он-лайн. Това как се обяснява ?
Най-редовно не ми се получават съобщенията от другата страна и за да "отблокирам" скайпа , трябва да набера абоната, малко да позвъни, и чак тогава тръгват и съобщенията. Ако искаш да пуснем една подписка с/у скайп :)))
И да питам / ако може някой да ми отговори / - Може ли да се записват съобщенията от скайпа на сървър и после да се четат от други ??? Благодаря.
А иначе - ще те подкрепя за някой друг по-надежден чат !
цитирай
4. baimomchil - Може, но няма как да го прочете, щото ...
27.10.2009 14:49
Може, но няма как да го прочете, щото скайп протокола е кодиран, уж.
цитирай
5. elensia - Маркетинг бате!
28.10.2009 13:48
Що ползваш Ариел, а не Персил или обратното :)

@анонимен 1: А ако ще разсъждаваме за оперативната памет, то ще отбележа че ако на компютъра ти е пуснат само скайпа, то наистина 2гб са предостръчни ;)

Момчи, и аз се дразня от необходимостта да държа 3 чат клиента за да мога да се свържа с някой определен човек.
Но явно това са болките на израстването :)
цитирай
6. анонимен - skype
23.12.2010 11:38
Ако не ви се чака да се оправи любимият скайп, изтеглете ooVoo. С тази програмка можете да прехвърлите бонати от скайпа и да си квичите на спокойствие :) (макар че отново oovoo зависи от скайпа) все пак опитайте :)
цитирай
7. анонимен - skype
24.12.2010 10:48
не мисля че това са сериозни проблеми на различните комп различен проблем на мен лично проблем ми е самообновяването отнема ми много време и много забива
цитирай
8. анонимен - Brosix
01.06.2011 15:46
Време е всички да започнат да ползват Brosix.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baimomchil
Категория: Спорт
Прочетен: 2031649
Постинги: 118
Коментари: 1231
Гласове: 870
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930