Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2009 12:03 - Образованието създава хамали
Автор: baimomchil Категория: Други   
Прочетен: 8081 Коментари: 20 Гласове:
6

Последна промяна: 16.10.2009 12:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Синът ми е първи клас. Сега ще ви информиран за списъка с учебници и тетрадки с които разполага и малко коментари за тях.

Комплект Математика:

  • Учебник
  • Учебна тетрадка
  • нормална тетрадка за упражнения
  • Учебна тетрадка по ЗИП (задължителна избераема подготовка)
  • Сборник по математика

Коментар на бай Момчил: Честно казано не виждам смисъла от 1 час допълнително ЗИП по математика. Спокойно може да се промени учебната програма да съдържа още 1 допълнителен час математика и учебната тетрадка по ЗИП да си е в комплекта учебни тетрадки. Сборника също е някакво странно допълнение към целият комплект. Една малка подробност обаче, докато първите 2 от списъка са безплатни, то последните 2 са платени и то не от държавната субсидия, която идва за първите 2, а са платени директно от нас родителите.

Комплект БЕЛ (български език и литература)

  • Буквар
  • Читанка - заменя буквара през вторият срок
  • Учебна тетрадка
  • нормална тетрадка за упражнения
  • Учебна тетрадка по ЗИП

Коментар на бай Момчил: Отново безмислен ЗИП с безмислена учебна тетрадка, която да чупи кръстовете на малките деца. Отново не е безплатна.

Комплект Роден Край

  • Учебник
  • Учебна тетрадка

Коментар на бай Момчил: Докато учебник по роден край е донякъде смислен, все пак трябва по нещо да се учи, то учебната тетрадка е поредният безмислен атрибут, създаден вероятно с цел цоцане на държавни средства. Комплекта е безплатен

Комплект Музика

  • Учебник

Коментар на бай Момчил: Незнам до колко е логичен учебник по музика за 1 клас??? Отварял съм го и вътре покрай картинките има и текстове. Предвид че децата би трябвало да се научат да четат към края на 1 срок (нищо че повечето от тях могат да четат), все пак до момента са на гласните букви А и Ъ, то учебник с текст по музика е леко безмислен за 1 клас.

Комплект Изобразително изкуство

  • Учебник
  • Сборник
  • Блокче

Коментар на бай Момчил: Същият коментар като за музиката, дори още по абсурдно е да има учебник по изобразително изкуство. Сборник е поредното платено от нас пособие с цел уж някакви задачки на картончета. Блокчето е ясно и необходимо

Комплект Домашен бит и Техника

  • Учебник

Коментар на бай Момчил: Тоя учебник вече не е толкова безмислен, щото от него се режат разни неща и се правят апликации. Последно синът ми донесе една много хубава къщичка, направена от въпросният учебник

СИП Английски

  • Учебник 
  • Учебна тетрадка

Коментар на бай Момчил: Незнам с 1 час седмично, колко ще се научи английски, а и все пак това е СИП ама не е съвсем свободно избираем, щото през тоя 1 час някой трябва да идва и да взима детето от училище. Ако имаше такъв човек определено не бих го записал за СИП  английски, при все че синът ми посещава училища Европа за 3 година и това би му било много скучно, но нямайки на кого да го поверя е принуден да ходи на СИП  Английски. Учебника и учебната тетрадка за нужни реално за изучаването на английско, но отваряйки учебника от първият урок се натъквам на : " Hello", "My name is" ???  Та те дори не знаят английските букви, да не говорим че не са научили българските все още.


Информационни технологии

 

Коментар на бай Момчил: Тука все още нямаме нищо, щяло да има някакъв учебник, но не е ясно кога.

 

Заключение на бай Момчил: Като се прибави и моливи, цифрички и пръчици, при 5 часа дневна програма съдържаща Математика, БЕЛ и Изобразително изкуство например, чантата тежи точно 5 килограма. При тегло на децата около 25 килограма, това прави точно 1/5 от теглото му. Това е равнозначно на средностатистическият мъж (80 кг) да мъкне на гърба си всеки ден, отивайки на работа, торба тежаща 16 килограма. И това ако няма физическо, където допълнително се носи една торба с дрехи.

 

Извод на бай Момчил: Българското образование развива у децата способности да станат едни много добре квалифицирани хамали.



Тагове:   образованието,


Гласувай:
6



1. анонимен - бай Момчиле
16.10.2009 12:14
моята племенница е подготве / 8 клас/ - остави че я подготвят за хамалин - това е добре, ще развие мускули и ще може да се защитава сама, но май и на луди ги правят.
Тя е във френската гимназия в паралелка с изучаване на английски. И сега почват да учат енглиша от А и В, нищо че го е учила от 1 ви до 7 клас, не само тя но и повечето деца в паралелката - кому е нужно да се повтарят уроци, които отдавана се знаят.
И точно в денят в който имат английски имат и френски - учебният ден е
4 часа английски
1 час почивка
3 часа френски
2 часа физическо / може би да избият стреса от толкова букви в главите си /
3 часа френски
от 7 сутринта до 16 часа на училище
Луди ги правят децата , лудиииииииииии
цитирай
2. zenny - Истина ли е това!!???
16.10.2009 12:25
Сега разбирам защо малките ми приятелчета са оттегчени и не желаят да ходят на училище. Като се добави и това, че по-голяма част от учителите ходят на работа колкото за едната заплата, а не да образоват децата....
цитирай
3. cchery - Коментарът ми е, че. . . . . . тия неща ...
16.10.2009 12:31
Коментарът ми е, че ...... тия неща ги знаят всички - тези, които отговарят за тях, тези, които ги мислят и родителите. И въпреки това фактите са си такива, каквито ги цитираш!!!!!!!!!!
цитирай
4. baimomchil - Не че имам големи спомени от 1 клас но ...
16.10.2009 13:14
Не че имам големи спомени от 1 клас но мисля, че имахме само 3 учебника - буквар, читанка и математика.
цитирай
5. анонимен - Вчера водих първокласничката на ...
16.10.2009 13:45
Вчера водих първокласничката на зъболекар,след у-ще.Съответно й носих раницата-е,заболяха ме раменете...и още усещам натоварването...А,освен изброените неща в раницата има-шише с вода,ябълка,някоя излишна дреха свалена от детето през деня.А аз се чудя как да мотивирам детето да се научи на пише и чете!
цитирай
6. анонимен - Шкафове в училище
16.10.2009 13:46
Едно време имаше шкафове в които всеки можеше да остави в понеделник учебниците и тетрадките и да ги вземе в петък. През седмицата можеше да си носим в къщи само тези тетрадки и учебници по предметите по които имахме някаква домашна работа. По този начин значително намаля теглото на чантата.
За физическото нещата стояха само в училище и се вземаха само когато трябваше да се изперат.

Шкафовете не се заключваха, и дори да се случеше някое дете да вземе нещо на друго веднага си проличаваше кои какво е взел и 2 път не се повтаряше.

+ това че може да се купуват по евтини анцузи, шорти и маратонки така че и да изчезне нещо да не е болка за умиране.
цитирай
7. baimomchil - Вчера водих първокласничката на ...
16.10.2009 14:09
анонимен написа:
Вчера водих първокласничката на зъболекар,след у-ще.Съответно й носих раницата-е,заболяха ме раменете...и още усещам натоварването...А,освен изброените неща в раницата има-шише с вода,ябълка,някоя излишна дреха свалена от детето през деня.А аз се чудя как да мотивирам детето да се научи на пише и чете!


Водата, плодчето или сандвича нарочно ги пропуснах, щото все пак не ги изисква системата :)
цитирай
8. teachme - Абсолютно си прав!
16.10.2009 15:15
Но...
понякога децата носят и много излишни неща,
т.е. които не са нужни за деня, някои мъкнат
дори тетр.№2, която е за след 2 месеца.
Това обаче е "болест" на първолаците и то І.срок,
после захитряват и чантите олекват:)
цитирай
9. baimomchil - Но. . . понякога децата носят и много ...
16.10.2009 16:50
teachme написа:
Но...
понякога децата носят и много излишни неща,
т.е. които не са нужни за деня, някои мъкнат
дори тетр.№2, която е за след 2 месеца.
Това обаче е "болест" на първолаците и то І.срок,
после захитряват и чантите олекват:)


Аз преглеждам и вадя ненужните неща ;). Товара е между 4 и 5 килограма. След 8 клас 1 смачкана тетрадка :)
цитирай
10. анонимен - от опит
19.10.2009 08:56
Опитът ми в образователната система покзва, че родителите абсолютно винаги обвиняват учителите за всичко! Мисля, че по-често трябва да се поставяме на мястото на педагозите, които в първи клас работят с 25 деца и 50 родители и още толкова баби и дядовци, и всеки от тях е с претенции. От другата страна на педагога са училищното ръководство, което непрекъснато му свежда нова информация и безсмислица, наредена от по-високо ниво. Да не мислите, че на учителя няма да му е по-лесно ако вместо тия зипове се увеличат часовете по БЕЛ и Математика? Така той ще си готви само уроците по учебника, ще има часове за упражнения и т.н.. Помагалата за ЗИП се закупуват отделно, защото навсякъде зиповете са различни. Например в моето училище има паралелки със ЗИП-Изобразително изкуство - 2 часа, в друг клас - ИТ-2 часа, където работим по страхотен учебник на издателство "Изкуства". Друг клас е с 2 часа БЕЛ или Математика и т.н.. Всяко училище само си избира зиповете,по които да учат децата и този ЗИП не се сменя до завършването на начален етап. Мислите ли, че на учителя му е приятно да иска пари на родителя за това и онова? Знаете ли,че изпада в нервна криза като започне да сумира парите за охрана, членски внос на УН, пари за помагало по ЗИП, за тетрадки, за ксерокс и кво ли още не...? Просто системата е абсурдна! Вие ще видите как в 3 и 4 клас в единия от сроковете децата ви ще имат само по 3 часа математика и после ще искате те да знаят таблично умножение и деление. Но пък за сметка на това ще имат по 4 часа ФВС... Най-разумно е Зип-овете да не са по 1 час, а по 2 часа - така хем се научава нещо, хем се купува само една тетрадка за ЗИП. А ако са по 1 час, но 2 предмета - купувате 2 тетрадки и няма ефект от работата. Сега ще обърна внимание на въпросите относно кг на чантите - шкафове и да има в училище не е удачно да се използват, защото почни всички училища в България са на двусменно обучение. Второ, винаги децата имат работа ва дадениата тетрадка или учебник, която трябва да свършат у дома. Не може да има такъв филм учениците да си оставят нещата в училище. Лично за мен учебниците по музика и изобразително са излишни. Няма да се учудя ако догодина въведат и учебник по ФВС. Истина е,че децата носят много излишни неща в чантите си, защото не винаги родителите поглеждат какво детето е сложило. Много често носят неща, които не им трябват за деня, а това, по което ще се работи в часа - липсва. Едно е сигурно - нещата няма да се оправят. Много хора имат интерес от тази кашотина в образованието. И ако вие сте от родителите, които се жалвате за това колко е тежка чантата, има други, които се желват, че има малко извънкласна работа в училище, няма сипове, зават въпроси от рода на "Ама защо избахте това издателство? Защо само един сборник? Аз искам по еди кой си автор, защото там има по-добри задачи...?" и какво ли още не... Всеки ходи и се жалва пред учителя все едно от него зависят нещата. Разберете едно, уважаеми родители - това, което прави учителя се е изискало от него!Такива са нормативните документи, Закони, Наредби и квото се сетите още. Вместо да се жалвате на учителите и директорите, направете едно писъмце да министъра, обяснете му нещата от вашата гледна точка. А ако се разровите в нормативната уредба ще видите такива противоречия, каквито няма никъде по света. Но това е друга тема... Поздрави и дано не съм засегнал някой...
цитирай
11. cchery - Опитът ми в образователната сис...
19.10.2009 10:45
анонимен написа:
Опитът ми в образователната система покзва, че родителите абсолютно винаги обвиняват учителите за всичко! Мисля, че по-често трябва да се поставяме на мястото на педагозите, които в първи клас работят с 25 деца и 50 родители и още толкова баби и дядовци, и всеки от тях е с претенции. От другата страна на педагога са училищното ръководство, което непрекъснато му свежда нова информация и безсмислица, наредена от по-високо ниво. Да не мислите, че на учителя няма да му е по-лесно ако вместо тия зипове се увеличат часовете по БЕЛ и Математика? Така той ще си готви само уроците по учебника, ще има часове за упражнения и т.н.. Помагалата за ЗИП се закупуват отделно, защото навсякъде зиповете са различни. Например в моето училище има паралелки със ЗИП-Изобразително изкуство - 2 часа, в друг клас - ИТ-2 часа, където работим по страхотен учебник на издателство "Изкуства". Друг клас е с 2 часа БЕЛ или Математика и т.н.. Всяко училище само си избира зиповете,по които да учат децата и този ЗИП не се сменя до завършването на начален етап. Мислите ли, че на учителя му е приятно да иска пари на родителя за това и онова? Знаете ли,че изпада в нервна криза като започне да сумира парите за охрана, членски внос на УН, пари за помагало по ЗИП, за тетрадки, за ксерокс и кво ли още не...? Просто системата е абсурдна! Вие ще видите как в 3 и 4 клас в единия от сроковете децата ви ще имат само по 3 часа математика и после ще искате те да знаят таблично умножение и деление. Но пък за сметка на това ще имат по 4 часа ФВС... Най-разумно е Зип-овете да не са по 1 час, а по 2 часа - така хем се научава нещо, хем се купува само една тетрадка за ЗИП. А ако са по 1 час, но 2 предмета - купувате 2 тетрадки и няма ефект от работата. Сега ще обърна внимание на въпросите относно кг на чантите - шкафове и да има в училище не е удачно да се използват, защото почни всички училища в България са на двусменно обучение. Второ, винаги децата имат работа ва дадениата тетрадка или учебник, която трябва да свършат у дома. Не може да има такъв филм учениците да си оставят нещата в училище. Лично за мен учебниците по музика и изобразително са излишни. Няма да се учудя ако догодина въведат и учебник по ФВС. Истина е,че децата носят много излишни неща в чантите си, защото не винаги родителите поглеждат какво детето е сложило. Много често носят неща, които не им трябват за деня, а това, по което ще се работи в часа - липсва. Едно е сигурно - нещата няма да се оправят. Много хора имат интерес от тази кашотина в образованието. И ако вие сте от родителите, които се жалвате за това колко е тежка чантата, има други, които се желват, че има малко извънкласна работа в училище, няма сипове, зават въпроси от рода на "Ама защо избахте това издателство? Защо само един сборник? Аз искам по еди кой си автор, защото там има по-добри задачи...?" и какво ли още не... Всеки ходи и се жалва пред учителя все едно от него зависят нещата. Разберете едно, уважаеми родители - това, което прави учителя се е изискало от него!Такива са нормативните документи, Закони, Наредби и квото се сетите още. Вместо да се жалвате на учителите и директорите, направете едно писъмце да министъра, обяснете му нещата от вашата гледна точка. А ако се разровите в нормативната уредба ще видите такива противоречия, каквито няма никъде по света. Но това е друга тема... Поздрави и дано не съм засегнал някой...

Аз мисля, че точно този пост едва ли е обвиняващ. Вярно е, че има родители, които не виждат по-далече от училището и учителите и все там търсят вината. Но мисля, че този пост изрязава това, което мислят останалата част от родителите. Тези, които ни е грижа за децата ни. Тези, които уважаваме преподавателите и бихме искали да им бъдем от полза.
Относно писането до министъра..... извинете ме за безучастността, но не мисля, че вече нещо е в сила да се оправи с писане. Според мен нещата първо са с 15-годишна давност и са осрани от ред правителсва, партии и лобита. И второ, само една масова изява, протест или масирано писане на писма би помогнало. Докато петима се борят и мислят, а 5 милиона люпят семки и чакат на петимата, чантите на нашите деца ще са по 5 кила, а главите им ще са ...... по 5 грама........
цитирай
12. baimomchil - до номер 10
19.10.2009 11:26
Радвам се че се включи учител. В поста си абсолютно никъде и за нищо не обвинявам учителите. Пределно ми е ясно, че тази програма им е спусната отгоре. Ако обвинявам някого , то това са хората от министерството и съм абсолютно сигурен, че всички тези учебници, сборници и помощни тетрадки се правят с цел, издаване на повече материали на наши хора с цел източване на средства от държавата - позната схема.

За детето ми - бъдете сигурна, че проверяваме чантата и разтоварваме от всичко излично. Днес пак е теглих 4.5 кг. При все че имат само и единственно БЕЛ и Математика. Физическото е отделно, а 5-ят час е час на класа.

За министерството - незнам как е в момента при Фандъкова, но имам колега, който се съдеше с министерството, още по-времето на управлението на СДС, мина и през НДСВ, мина и през БСП - разлика в работата 0. Успех 0.
цитирай
13. анонимен - re
19.10.2009 12:04
Аз отново се включвам, първо да изясня, че съм учител-мъж, така че ще помоля оттук нататък обръщенията към мен да са в мъжки род. Грешката е моя, че не се обозначих в началото. относно програмите спуснати от министерството - първата стачка на учителите преди много години беше не за заплати, а заради смяна на програмата и издаването на много учебници по един предмет, което е абсурд! Вие сега оспорвате неща, които засягат първокласниците. Интересно ще ми е да поговоря с вас тогава, когато децата ви са в 3,4,7,9 клас ... Тогава или ще сте се отказали от задължението си да проверявате знанията на децата си, или... незнам... Ето няколко парадокса - външно оценяване в 4 клас - то е на дата, обявена от МОН за цялата страна. Тази дата, обаче, по времето на Дани Вълчев беше по никое време - например началото на месец май. В теста имаше въпроси, които учениците от училище Х, работещи по учебник Х1 - бяха взели материала, а децата от училище У, обучаващи се по учебници У1 - не бяха стигнали до данения урок... И какво правим тогава? Кой е виновен? Реална ли ще бъде оценката на обучаващите се в У? Затова всички учители казаха на децата кой е верния отговор на въпроса по невзетия материал.. Каква е тази услега? Ами мечешка от една страна, от друга, нали се сещате,че вие, родителите, ще възроптаете, че детето ви е изпитвано върху невзет материал... Това са само част от проблемите... Казах ви, уцителите са между родители, ученици, ръководство, рио, мон, обществено мнение... И тук аз не искам да се жалвам от работата си.. Не, просто правя разяснения на малкото родители,които все още се интересуват и търсят отговори на много въпроси. Защото има и такива родители, които хем не ги интересува, хем се чудят как да създадат проблеми на учителя, който ВЙЗПИТАВА, НЕВЪЗПИТАНОТО У ДОМА ДЕТЕ... Вярвайте ми, 75% от децата са без семейно възпитание, без ценности... В един момент си казваме-ние-учителите: "Абе на майка му не й дреме, защо пък на пен трябва да ми пука... Давам всичко от себе си, а тя ще дойде накрая и ще ми прави забележка, че детето й било наказано да стои право 2 минути..." Според мен трябва да няма задължително образование след 4 клас! Ограмотяваш го и после ако иска-нека плаща и у(и. Защото българите само, когато ни бръкнат в джоба, тогава започваме да изискваме и да настояваме за качество, защото плащаме. Ако влезете в час по каквото и да е в 6 клас - няма да издържите и 5 минути и ще си тръгнете с репликата: "абе, тая тука е луда, че ги трае тия деца..." Да, луда е.. Аз не казвам,че в учителското съсловие всички са образовани, но как да има, като никой не иска да работи тази професия именно заради неблагодарността на ученици, родители, общественост... Въпроса с теглото на раничките може да се реши само ако училището е на едносменно обучение... Тогава голяма част от нещата могат да остават в личния шкаф на детето - например учебника по домашен бит, изобразително, блокове, моливници, учебника по музика...Тези неща не са необходими на детето у дома.. Сборника защо го носите в училище? Нима на госпожата й стига времето да си предаде целия урок по математика, в учебната тетрадка да се изрешават всички задачи по урока, че чак и до сборник опира? Сборникът трябва да си стои у дома. От него децата решават задачи вкъщи като ДР и носят тетрадката само за проверка. Друг е въпросът,че сборниците са направени така, че да се решава в тях направо, за да може да стане повече страници собринка и на родителя да му излезе по-висока цената... Това е тема, по която може много да се говори. Сега са ви малки проблемите. Дано имате нерви да издържите с простотията в образованието до завършване на учеика. мола за извенение ако има печатни и пунктуационни грешки...
цитирай
14. cchery - Аз отново се включвам, първо да и...
19.10.2009 12:18
анонимен написа:
Аз отново се включвам, първо да изясня, че съм учител-мъж, така че ще помоля оттук нататък обръщенията към мен да са в мъжки род. Грешката е моя, че не се обозначих в началото. относно програмите спуснати от министерството - първата стачка на учителите преди много години беше не за заплати, а заради смяна на програмата и издаването на много учебници по един предмет, което е абсурд! Вие сега оспорвате неща, които засягат първокласниците. Интересно ще ми е да поговоря с вас тогава, когато децата ви са в 3,4,7,9 клас ... Тогава или ще сте се отказали от задължението си да проверявате знанията на децата си, или... незнам... Ето няколко парадокса - външно оценяване в 4 клас - то е на дата, обявена от МОН за цялата страна. Тази дата, обаче, по времето на Дани Вълчев беше по никое време - например началото на месец май. В теста имаше въпроси, които учениците от училище Х, работещи по учебник Х1 - бяха взели материала, а децата от училище У, обучаващи се по учебници У1 - не бяха стигнали до данения урок... И какво правим тогава? Кой е виновен? Реална ли ще бъде оценката на обучаващите се в У? Затова всички учители казаха на децата кой е верния отговор на въпроса по невзетия материал.. Каква е тази услега? Ами мечешка от една страна, от друга, нали се сещате,че вие, родителите, ще възроптаете, че детето ви е изпитвано върху невзет материал... Това са само част от проблемите... Казах ви, уцителите са между родители, ученици, ръководство, рио, мон, обществено мнение... И тук аз не искам да се жалвам от работата си.. Не, просто правя разяснения на малкото родители,които все още се интересуват и търсят отговори на много въпроси. Защото има и такива родители, които хем не ги интересува, хем се чудят как да създадат проблеми на учителя, който ВЙЗПИТАВА, НЕВЪЗПИТАНОТО У ДОМА ДЕТЕ... Вярвайте ми, 75% от децата са без семейно възпитание, без ценности... В един момент си казваме-ние-учителите: "Абе на майка му не й дреме, защо пък на пен трябва да ми пука... Давам всичко от себе си, а тя ще дойде накрая и ще ми прави забележка, че детето й било наказано да стои право 2 минути..." Според мен трябва да няма задължително образование след 4 клас! Ограмотяваш го и после ако иска-нека плаща и у(и. Защото българите само, когато ни бръкнат в джоба, тогава започваме да изискваме и да настояваме за качество, защото плащаме. Ако влезете в час по каквото и да е в 6 клас - няма да издържите и 5 минути и ще си тръгнете с репликата: "абе, тая тука е луда, че ги трае тия деца..." Да, луда е.. Аз не казвам,че в учителското съсловие всички са образовани, но как да има, като никой не иска да работи тази професия именно заради неблагодарността на ученици, родители, общественост... Въпроса с теглото на раничките може да се реши само ако училището е на едносменно обучение... Тогава голяма част от нещата могат да остават в личния шкаф на детето - например учебника по домашен бит, изобразително, блокове, моливници, учебника по музика...Тези неща не са необходими на детето у дома.. Сборника защо го носите в училище? Нима на госпожата й стига времето да си предаде целия урок по математика, в учебната тетрадка да се изрешават всички задачи по урока, че чак и до сборник опира? Сборникът трябва да си стои у дома. От него децата решават задачи вкъщи като ДР и носят тетрадката само за проверка. Друг е въпросът,че сборниците са направени така, че да се решава в тях направо, за да може да стане повече страници собринка и на родителя да му излезе по-висока цената... Това е тема, по която може много да се говори. Сега са ви малки проблемите. Дано имате нерви да издържите с простотията в образованието до завършване на учеика. мола за извенение ако има печатни и пунктуационни грешки...

Разбирам Ви напълно. И сме на едно мнение по отношение кашата, която цари в образователната ни система. Интересно ми е, ако в 6 клас децата са идиотчета и трябва да се запитаме учителката как ги трае, то какво ли е в десети клас?!?!!? И ще се питам ли пак същото когато дъщеря ми стане първи клас?!?! Не смея да се обръщам към медиите за помощ, защото последната ви стачка беше представена от тях като протест само и единствено срещу лошото заплащане. А това, че в исканията беше повдигнат въпроса за нормативната база, за липсата на единен учебен материал, това остана в сянка. Не знам ще има ли една честна медия, която да поведе тази битка. Защото, гарантирам Ви, голяма част от родителите предпочитат да се плючнат по седянки и паланки, но да не затормозяват съществуванието си с това да се опитат нещо да оправят. И го казвам от позицията на родител, който се опитва да действа по някакъв начин. И който за 2 години се убеди в липсата на желание за действия у масата българи. Като че ли всички искат свише да им се оправят неща....
цитирай
15. анонимен - re
19.10.2009 12:39
Хора, медията представя това, което се заплаща по-добре... Не бъдете наивни! Знаем, че Фандъкова щеше да направи доста неща, но уви, тя ще ви бъде кмет...
цитирай
16. cchery - Абе не знам дали е въпрос на запла...
19.10.2009 12:57
Абе не знам дали е въпрос на заплащане. За мен е по-скоро въпрос на сеирджийство. Ако има нещо дето ще втрещи обикновения сеирджия, прим. кой кого нарекъл бастун и на какво место, това ще се даде. Реалните ни проблеми си остават за нас.
цитирай
17. baimomchil - Re
19.10.2009 14:45
Извинявам се, че използвах женски род, но болшинството от колегите ви са жени :).

Конкретно на въпросите - сборника го използват в занималнята. Дават им и домашни по-него.

За останалото - настръхват ми косите като ви чета, все пак и по-наше време имаше преподаватели, които бяха направили така, че да имаме респект от тях и такива, които правихме "луди" (колкото и на момента това да ми изглежда глупаво, тогава съм бил на такъв акъл), така че мисля, че нещата опират до преподавателя - да спечели уважението на класа и да накара "келешчетата" да се страхуват от него.

А министерството... Голям реформатор трябва, защото бакиите са над 10 годишни.
цитирай
18. elensia - ха така!
19.10.2009 18:24
Добре дошъл :) С класовете нагоре още по-зле става ... Аз малко по-късничко ще пиша по-темата и ще ти пратя.
цитирай
19. baimomchil - Добре дошъл :) С класовете нагоре ...
20.10.2009 10:24
elensia написа:
Добре дошъл :) С класовете нагоре още по-зле става ... Аз малко по-късничко ще пиша по-темата и ще ти пратя.


Не се и съмнявам, че можеш много да доразвиеш темата :). Чакам матриалчето с нетърпение ;)
цитирай
20. анонимен - Аз преглеждам и вадя ненужните ...
21.10.2009 17:04
baimomchil написа:

Аз преглеждам и вадя ненужните неща ;). Товара е между 4 и 5 килограма. След 8 клас 1 смачкана тетрадка :)


Добре познатата "всичкология", която в по-късните класове придобива формата на сгънат на четири лист А4 :)))

Иначе още не ми се мисли за деца и ученици, но като чета сегашните родители и учители как са вдигнали ръце от образователната система, стигам до единственото разумно решение за всеки родител - да си изучава детето вкъщи, пък на училище да го праща колкото да трупа социални контакти и да се сблъсква с живота от малко. Не виждам друг начин малчуганът да получи що-годе хубаво образование и възпитание при сегашната малоумна образователна система ://
Чели сте "Да убиеш присмехулник" навярно?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baimomchil
Категория: Спорт
Прочетен: 2031717
Постинги: 118
Коментари: 1231
Гласове: 870
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930